lovehundblogg

Alla inlägg under november 2011

Av Therese - 30 november 2011 16:10

Tack för alla läsare!! Det går bara upp upp och upp! TAACK...Och så fick jag en ny kommentar! YEES hahaha..Men jag hade ju en tävling om att bli veckans blogg! Och.....the-yaoi-fangirl.bloggplatsen.se van!!


Grattis! Du blir veckans blogg i en vecka xDDD Grattis, du bli också länkad i en vecka!



Kram alla runt 7-12 läsare! Puss o kramar!


Lite klotter:   '.'  ^.^ XOXO ;*** ;D



Av Therese - 29 november 2011 14:46

Hellu!!!

Jag tänkte lägga ut min e-mejl igen, MEN asså om du klickar på den, så ploppar det upp en grej där du skriver ditt mejl, men skriv inte ditt mejl där, för det komer inte fram till mig utan öppna en ny flik och gå in på hotmail och skriv ditt mail där istället. Och aa, justdet min mejl: hund.lover@hotmail.com

 

 

P.S Sprry för att jag inte har bloggat

Av Therese - 27 november 2011 11:28

Hej...


Jag har bara en som har gått med och bli veckans blogg! Liksom vill ingen bli veckans blogg?? Värkar inte så, jag har ungefär 7 läsare om dan, har ingen av de blogg liksom?

Men aja, gjorde en jul film på MSP( movietstarplanet.se ) och så skrev jag meningrna som skulle vara med´och släppte den. Då godtjände de inte filmen för jag hade skrivit fel på en mening som måste vara med!! As tråkigt, för man kan inte ändra filmerna när de är släppta. Men vi se



och glöm ej;  

Av Therese - 26 november 2011 10:45

Hej! Nu är jag me i en tävling som går på bloggen; hairstyles.bloggplatsen.se

Det är en jättebra blogg egenligt mej...

Men Alexandra, när du ser detta så vet du att jah ää me! 8)

Av Therese - 25 november 2011 15:28

Änkligen någon som har anmält dig till veckans blogg!!

 Snälla kan inte du göra det också??

Det behöver inte vara din blogg utan, du kan tipsa om en annan!




Kram// Jaag

Av Therese - 24 november 2011 16:13

Jahapp!, vill ingen bli veckan blogg då då? Jahapp, det var ju kul! Men nu ska jag kolla lite bloggar och tipsa om att man kan anmälla sig här!!! Kram


   


Av Therese - 23 november 2011 14:58

   


 Kommentera att du vill vara med så är du med och tävlar att bli veckans blogg!

Av Therese - 22 november 2011 15:44

Hello, hello!!

 

Haha, en kul grej att göra är att bli medläm på på en dejtning sajt! Tänk om någon kille faller för en fast man är fejk!!!!!!HAHAHAH!! Min kompis testade det...Hon sa att de skulle träffas på Hard Rock cafeé, och att han sen gick dit men såklart inte träffat henne! xD Lite o-shysst kanske, men ändå kul. Kanske ska testa....om jag vågar....Haha såklart jag gör föresten.

 

Men aja hoppas jag får en kommentar nu när jag "sticker ut" lite men mina inlägg! Men vad tycäer du om att bli medläm på en dejtning sajt?? Komentera!


Presentation


Hej!

Namn: Therese
Ålder: 10 år
Intressen: hundar såklart, hänga med vänner o familj, shoppa och massa annat skoj
Kontakt: hund.lover@hotmail.com
Övriga frågor: kommentera elller skriv en här nedan!
Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Överdriver jag med HTML-kodar??
 JAA!!
 Tycker det är fint
 Nää
 Kanske, bryr mej ej

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Love

  Gjorde den på Picnik.com

Klicka för för större stolek och för att se den bättre   

Håll koll på tiden ;)

Kalender

Cute!

Comments

Fjärill

Regnar hjärtan

;)

En till klocka xD

Dogs are LOVE

Vill du bli veckans blogg?!?!

 

Dra musen mot texten!

Skriv gärna i gästboken!

Muspekare

LoveYah♥


Ovido - Quiz & Flashcards